niedziela, 18 listopada 2012

Jak to sie zaczeło ? ♥

To dzisiaj postanowiłam wam napisać jak się to wszystko zaczęło że zaczęłam pisać tego bloga ;]
Utworzyłam go ponieważ spodobał mi się blog z filmu Nie-Przyjaciele .Niby mówię że głupie filmy ale czasem jak nic innego w tv nie ma to się nawet takie coś obejrzy ^^ . No to tak . Tam dwie kumpele miały swojego bloga . Mój blog nie wyglądał tak wspaniale jak ich i nie potrafiłam zrobić nawet nagłówka i szybko się zmęczyłam tym blogiem i przestałam go pisać . Wtedy blog był jeszcze ten stary ze starym adresem coś tam o stardoll . Potem obejrzałam film Bunt fm( znowu z nudów ;] )  i to on dopiero jakoś mnie zachęcił do dalszego pisania . Wtedy pamiętam że nawywijałam i utworzyłam nowego bloga (obecnego) . Te film nie ma w ogóle związku z blogiem ale bohaterka tego filmu prowadziła radio czy coś takiego i spodobał mi się pomysł żebym dalej kontynuowała pisanie bloga. Nie pisałam wtedy za wiele . Dopiero w sierpniu kiedy zaciekawiły mnie vlogi na YouTube zaczęłam więcej pisać . Zaczęło się od kanału littleblueberrysmile . Szybko jednak obejrzałam wszystkie jej filmiki i się nudziłam . Postanowiłam znaleźć więcej vlogerek . I tak się stało . Trafiłam na vlogi na YouTube Lucy . Potem trafiłam na jej bloga i to jest moją inspiracją do teraz . Ma ona wspaniałego bloga i wspaniałe zdjęcia . Ja nie chcę mieć takiego bloga jak ona ale powiem wam że troszeczkę się tym wzoruję . Ona napisała kiedyś że blog bez zdjęć jest nudny i dlatego postanowiłam dodawać zdjęcia . Może moje nie mają doskonałej jakości ale nie są najgorsze. To że dodaje filmiki na bloga w okropnej jakości ;] wzięło się od pierwszych czytelników i mojego brata . To on mnie do tego namówił . Początkowo byłam temu przeciwna ale potem powiedziałam sobie że nie mam nic do stracenia . I oto tak nadal działa ten blog ^^ Nazwa wziewała się hmmm. w sumie to nie wiem z kąd . Chciałam żeby była prosta i trochę się rymowała ;] Notatki zwykłej Nastolatki to pierwsze co mi przyszło do głowy . I tak zostało ;]






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz