niedziela, 17 marca 2013

BFF TAG ♥ (CZ.1)

W końcu jest dobrze z przyjaciółmi ♥
No to mam dla was dłuuuuuuuugo oczekiwany post : BFF TAG ♥
Zapraszam :)


Moich przyjaciół mogliście poznać w postach Friend's .
Ale wypisze ich jeszcze raz :
Najważniejsi :
-Magda ♥
-Klaudia ♥
-Przemek
-Ania
-Łukasz
I ci ważni inaczej :) : (ale tez bardzo bo mogę im ufać)
-Patrycja
-Kasia
-Tomek

Moi przyjaciele pomimo wielu kłótni i wielu sprzeczek o byle co są ze mną i wiem że mogę zawsze na nich polegać . Nie ważne co by się działo oni są. Nie jestem dla nich wielkim przykładem ani nic bo chyba częściej od nich popełniam błędy ale staram się im zawszę pomóc i niech wiedza że mogą na mnie zawszę liczyć :) Bardziej w dzisiejszym poście skupię się na tych pierwszych wymienionych :)

Madzia i Klaudzia . Te dwie kobiety odmieniają moje humory i wspierają w każdym momencie życia . Wiedza o mnie praktycznie wszystko szczególnie Madzia ale Klaudia też :) Z Madzią spędzam każdą wolną chwilę no z Klaudią trochę mniej czasu ale w kontakcie SMS jesteśmy cały czas ;) Moja przyjaźń z Klaudią trwa już 14 lat . A z Madzią 10 :) Dla mnie znaczy to bardzo wiele mieć takie przyjaciółki jak one . Nie wiecie nawet co bym bez nich zrobiła . Kocham was dziewczyny i nawet w kłótni możecie do mnie przyjść z problemem i ja zawszę będę ♥

Przemek i Ania to moje najukochańsze rodzeństwo jakie znam :) Na początku naszej znajomości z Przemkiem nie znosiłam go bo sypał mnie piaskiem itp . Jak się poznałam z Anią to za bardzo nie wiem ale to moja sąsiadka więc zapewne przy wyjściu z domu xd Z tą dwójka nigdy się nie nudzę i nigdy nie jestem smutna . Po prostu się nie da . Spędzić z nimi minutę bez śmiechu to normalnie wyczyn taki jak zjedzenie papryczki chili bez popicia wodą :) Kochaaaam was ♥

Łukasz ( i mój brat Dawid ) to moi ulubieńcy . Łukasz umie bardzo dobrze doradzać . Często pomaga mi co mam zrobić gdy pokłócę się z kimś z naszej paczki . W wakacje mało czasu jest z nami ale jak jest to jest super . Kiedyś pamiętam że powiedziałam że bez Łukasza czy z Łukaszem jest tak samo ale gdy potem wrócił z wakacji i po prostu było z nim 10000 razy lepiej i potem żałowałam moich słów . Z moim bratem choć to brat spędzam mnóstwo czasu . Choć w wakacje często siedzi w domu przy kompie to jak wyjdzie to jest megaa super :)

Gdyby ktoś mi zabrał teraz któregoś z nich to zabiła bym :) Oddam za nich wszystko nawet własne życie :) Dzielimy się wszystkim . Czasem mam wrażenie że jestem takim łącznikiem ich wszystkich ale i tak jest super :) Często oglądam takie blogi czy tam vlogi i ludzie mówią że nie mają najlepszej przyjaciółki czy coś . Wtedy myślę że ja bym tak nie mogła . Nie umiem żyć bez moich przyjaciół których jak widzicie mam trochę w grupie wiekowej od 10-15 lat. Moi kochani sąsiedzi ♥



Na zdjęciach : Magda , Ania , Klaudia , Przemek , Dawid , Łukasz , Keira , Agata .


Te zdjęcia nie wyrażają naszych odjechanych przygód itp. Najbardziej wspominana ucieczka przed matką Laury xd Ale to tylko jedna z wielu i mam nadzieje że będzie ich o wiele więcej ;)

Będzie jeszcze część 2 z pytaniami :)
Kochaaaaam was ♥

2 komentarze: