wtorek, 24 czerwca 2014

TMI TAG ♥

Tak wiem , pisałam że mam wakacje i te sprawy a posty jednak się nie pojawiały ale musiałam trochę odpocząć i nabrać sił . Teraz przychodzę do was z nową motywacją i to taką prawdziwą :) Postaram się pisać co najmniej 3 posty tygodniowo + dodatkowo jeden filmik tygodniowo :) W przyszłym tygodniu  planuje rozpocząć serię "Tydzień z Werką" który polega na tym że codziennie będzie się pojawiał jeden filmik. 19 lipca wyjeżdżam na wakacje więc posty i nic nie będzie się pojawiało jedynie aktywna powinnam być na instagramie oraz Photoblogu gdzie serdecznie zapraszam. Dlatego że w sumie mamy już wakacje zaczęłam też zbierać zdjęcia oraz filmiki do mojego wakacyjnego "vloga" którego ja bardziej nazywam filmikiem z wakacji. Filmik z zeszłego roku cały rok szkolny motywował mnie do działań i rozśmieszał w ciężkich momentach dlatego w tym roku tez postanowiłam zrobić coś podobnego jednakże bardziej zdjęciowy + kilka kilko-sekundowych filmików z najciekawszych momentów. Szykują się całkiem sympatyczne wakacje acz kolwiek jest kilka defektów widocznych już na początku.
Wracając do bloga przygotowałam dla was na dobry początek filmik "TMI TAG" czyli już pewnie wszystkim znany bardzo dobrze tag popularny na YouTube od dawna.
Jakość lepsza niż zwykle więc jest progres :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz