sobota, 26 września 2015

Ostatni powiew lata.

Pisałam dla was posta przez kilka dni jednego ale stwierdziłam że chyba za bardzo się w nim otworzyłam i dlatego go nie umieściłam. Potrzebowałam takiego wygadania się i chociaż musiałam napisać niekoniecznie udostępnić choć na początku miałam taki zamiar. Natomiast dzisiaj mam dla was posta wraz ze sesją i takim mały ootd jak to można nazwać. Strój jest jeszcze z czasów jak było cieplej ale sesja była naprawdę udana i dlatego postanowiłam ją udostępnić. 
Jeżeli będziecie zainteresowani to będę częściej robić takie sesje itp. pokazywać wam różnorakie stroje na przeróżne okazje. Spisuje pomysły na posty tematyczne aby nie mówić tylko o tym co się dzieje u mnie ale i żeby jakoś urozmaicić wszystko. Tak więc wyczekujcie kolejnych postów w nadchodzących dniach jeżeli tylko nauka mnie nie nie dobije. 








                            

                              I blouse:no name I skirt: H&M I bag: no name I boots: H&M I 

                                                                    Fot. Adam W.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz