wtorek, 9 lutego 2016

#leather

Równo 3 lata temu na blogu pojawiła się moja pierwsza sesja fotograficzna którą robiła mi Ania. Teraz niestety nie mamy już takiego kontaktu dlatego pracuje sama bądź z samowyzwalaczem. Powiem wam że praca przed aparatem czy kamerą to moja ulubiona zabawa. Nigdzie się tak dobrze nie czuję i nie jestem w 100% sobą niż wtedy jak robię sobie sesje. Mogę się przebierać, kombinować z makijażami i wywijać włosami we wszystkie strony.

Nawet nie wiecie jaka jestem szczęśliwa że 4 lata temu wpadłam na ten pomysł z blogiem. Mogę sobie tu pisać co chcę. Taki mój mały pamiętnik a do tego sama siebie poznaję bardziej i widzę zmiany w sobie. Jestem szczęśliwa tak pracując :D

Od wczoraj wprowadziłam w życie swój program "W 30 dni stań się lepszą sobą" zaczęłam ćwiczyć dla lepszego samopoczucia, przeszłam na zdrowszą dietę leczę przy tym moja twarz która już nie jest taka czysta jak kiedyś, zlikwidowałam dużo szkodzących mojej cerze kosmetyków a także zmieniam się życiowo i staram się nie popełniać błędów które robię w kółko i znowu. Mam nadzieje że za 30 poznacie nową mnie która bardziej o siebie dba i ma więcej energii oraz nie jest taka leniwa.

Dzisiejszy post powstał na szybko już nie długo pojawi się taki szczery od serduszka pościk który pisałam w łzach ale muszę jeszcze go dopracować a koniecznie chciałam się w końcu do was odezwać. Miłego dnia wam życzę a ja wracam do nauki :*








Obecnie pracuję nad dużym filmem dla was ale idzie powoli ponieważ nie jest to zwykły filmik a niespodzianka :D Mega się cieszę że nad nim pracuję bo mogę wam wszystko pokazać. Jak dobrze pójdzie to filmik ukaże się w internetach koło kwietnia :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz