piątek, 16 października 2015

Czarno-białe- czyli 5 ulubionych lakierów do paznokci.

Witam was moi drodzy. Jak obiecałam staram się pisać częściej i już dzisiaj przychodzę do was z kolejnym postem tym razem o tematyce bardziej paznokciowej. W niedzielę bądź w przyszłym tygodniu pojawi się relacja z jutrzejszego PGA a może i Stars4Fans ale to zobaczymy jak czasu starczy. Naprawdę nie mogę się doczekać tego wydarzenia bo jest to spełnienie moich marzeń poznać jakiegoś YouTubera :)

Zacznijmy od tego że ja paznokcie maluje góra raz na tydzień czasem i rzadziej. Lubię czasem dać odpoczynek moim paznokcia i ich nie przeciążać. Obecnie mam bardzo długie paznokcie i chcę aby tak pozostało. Gdy maluje paznokcie to jako podkład daję zawszę lakier bezbarwny dopiero potem z 2 warstwy lakiery i na koniec  "lakier żelowy" z Wibo.
 Ten oto biały lakier kupiłam nad morzem w zeszłym roku. Poszukiwanie białego lakieru do paznokci który nie daje efektu jakby malowało się plakatówkami moim zdaniem jest znaleźć bardzo ciężko. Nie wiem gdzie możecie kupić lakier z tej firmy ponieważ ja go kupiłam na jakimś stoisku przed drożnym w Gąskach. Dwie warstwy tego lakieru dają bardzo dobre pokrycie. Zawszę na ten lakier nakładam też Lakier "żelowy" z Wibo który jest teraz bardzo popularny.
 Ten lakier z Revers jest genialny co do wysychania. Nie posiadam innego lakieru w swojej kolekcji który by tak szybko wysychał. Do tego konsystencja tego kosmetyku też jest całkiem w porządku. Nie jest on drogi ponieważ ja zapłaciłam za niego około 6zł a jest bardzo duży i wydajny. Znajdziecie go praktycznie w każdej drogerii.
 Te 2 Art Linery z Wibo dostałam od koleżanki w prezencie na święta. Powinniście je dostać w każdym Rossmanie itd. Co do ceny to się nie orientuje ponieważ jak mówiłam był to prezent. Mają one cienkie i takie zbite pędzelki dzięki czemu malując wzorki na swoich paznokciach wszystko wam wyjdzie idealnie bez jakiś niedociągnięć.
 Był biały lakier to teraz przyszedł czas na czarny. Ten oto lakier kupiłam w drogerii Vica nie orientuje się nic o tej drogerii czy jest powszechna w Polsce czy jak wiem że jest u mnie :) Kosztował on koło 8 zł i myślę że to jest całkiem w porządku cena jeżeli chodzi o ten kosmetyk ponieważ ja jeszcze nie spotkałam czarnego lakieru który naprawdę by mi przypadł do gustu i dawał naprawdę dobre pokrycie.
Na koniec przyszedł czas na lakier bezbarwny. Nigdy nie wiedziałam że w H&M mają lakiery ale gdy tylko się natknęłam na promocje kupiłam sobie 3 w tym właśnie ten bezbarwny który szybko wysycha i jest go naprawdę dużo. Nie ma się co za dużo rozwodzić nad bezbarwnym lakierem bo to jednak tylko lakier który ma dawać połysk ale chciałam wam go polecić ponieważ on najbardziej przypadł mi do gustu.




Tak więc oczekujcie kolejnych postów. Komentujcie i piszcie jakie są wasze ulubione lakiery do paznokci ponieważ ja od dawna niczego nowego nie kupiłam a chciałabym coś wypróbować.
Miłego dnia :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz