sobota, 17 października 2015

Relacja z PGA i STARS4FANS.-sobota 17.10.15r.

Około sześć lat temu wszystko się zaczeło. Wtedy odkryłam cały YouTubowy świat który nauczył mnie zupełnie inaczej żyć. W sumie zaczeło się dość dawno temu a dopiero dzisiaj zauważyłam że to wszystko co się tam dzieje jest takie szczere i prawdziwe.

Ale zaczynając bardziej na temat. Jest dosyć póżno, jestem od prawie 20 godzin na nogach ale to co dzisiaj przeżyłam tę radość i wszystko nie pozwolą mi zasnąć tak szybko.
Dlatego że nie miałam biletu na same Stars4Fans czego bardzo żałuję, straciłam nadzieję że zobaczę swoich ulubieńców. Ale jako sprytna "dziennikarka" zaczełam obchodzić halę Meet Upu do okoła i doszłam do wejścia dla Vipów i Twórców przy którym spędziłam zamarzając dobre 3-4h. Ale naprawdę opłaciło się.

Podchodząc na początku spotkałam z tego co pamiętam Nitro oraz Isamu. Potem wielu innych aż w końcu spotkałam LastDream na którą czekałam ale żeby spotkać tą druga osobę na którą tak czekałam musiałam odstać kolejne godziny przy wejściu. Kiedy miałam już się poddać to udało się i spotkałam moją ulubienicę. Warto być cierpliwym.
To PGA oraz Stars4Fans było naprawdę udane, najlepsze targi na których byłam.

Było to moje takie pierwsze spotkanie twarzą w twarz z taką ilością YouTuberów. Powiem szczerze że uczucie które mi towarzyszyło patrząc na osobę którą na codzień widziało się jedynie przed ekranem komputera jest mega dziwne ale w pozytywny sposób.

Najbardziej spodobało mi się to że wszyscy vlogerzy tak ciepło traktują swoich widzów, nie olewają ich i bardzo chętnie rozmawiają i robią sobie z nimi zdjęcia. Atmosfera która tam panowała była naprawdę fantastyczna.

Dlaczego tak uwielbiam oglądać vlogi nawet bardziej niż seriale? Dlatego że oglądając vloga mogę poznać osobę naprawdę. Każdy vloger jest szczery wobec tego co mówi i nikt nie udaje nikogo innego. Na każdym widzu z osobna mu zależy. Nawet pomimo złego samopoczucia potrafią wyjść do ludzi którzy ich oczekują i porobić sobie z nimi zdjęcia a nawet uśmiechnąć się do nich pomimo fatalnego nastroju. Nawet sobie nie wyobrażacie jaka jestem szczęśliwa że mogłam poznać tych ludzi osobiście wśród nich można się poczuć tak jakby oni byli twoimi najlepszymi przyjaciółmi od kilkunastu lat. Bardzo chciałabym należeć do tego YouTubowego świata jeszcze bardziej aniżeli widz i też tworzyć ale niestety na razie nie potrafię się przełamać ze swoją nieśmiałością.


Vlogi w moim życiu zmieniły bardzo wiele. Każdego dnia dają mi miliony nowych pomysłów, dają wsparcie i nadzieję na lepsze jutro, doradzają w milionach spraw, potrafią uczyć i bawić a przede wszystkim vlogi to pasja która jest przenoszona na kolejne i kolejne osoby dlatego w Polsce jest ich coraz więcej i naprawdę się nie dziwię ponieważ jest to cudowna praca dlatego że uśmiechy wszystkich widzów to najlepsza płaca jaką można dostać.

Marzy mi się aby za rok stanąć na Meet Upie nie jako widz ale jako Twórca hehe.
Ja dzisiaj spełniłam swoje marzenia bo one spełniają się jeżeli naprawdę bardzo tego chcemy i o to walczymy. Mam jeszcze kilka osób na liście które chcę poznać ale wiem że z czasem i tak to mi się uda :)

#PGA2015#PGA#STARS4FANS#VLOGER#GOODDAY#DREAM#AUTOGRAFY#YOUTUBE
@littlemooonster96 @lastdream @

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz